Alergători la genunchi. Ce să faci când te dor genunchii de la alergare | Centrul Medical Superfit


Iată câteva sfaturi despre cum să-ți păstrezi sănătatea genunchilor atunci când alergi.

Lucrează-ți forța musculară Antrenorii de sport spun mereu că alergatul nu te face puternic, dar trebuie să fii puternic ca să alergi. E destul de adevărat, pentru că alergatul e un exercițiu repetitiv care implică un anumit grup de mușchi din partea inferioară a corpului și un număr limitat de mișcări, a zis Plack. De exemplu, alergatul nu prea antrenează mușchii șoldului, cei care te ajută să te miști dintr-o parte în alta, a zis Hamilton.

alergători la genunchi tratamentul entorselor musculare la cot

Din acest motiv, mulți alergători au acești mușchi subdezvoltați. Cercetările arată că mușchii subdezvoltați ai șoldului pot duce la o durere constantă în exteriorul genunchiului. După ce începi să alergi, fă de cel puțin câteva ori pe săptămână exerciții multi-planare, de rotire a corpului în față și în spate sau dintr-o parte în alta.

alergători la genunchi articulația genunchiului doare de sus

Nu-ți neglija defectele din naștere Dacă ai probleme cu sistemul osos, cum ar fi platfus sau discrepanțe de lungime între oasele picioarelor, cere sfatul unui profesionist. Fă asta și dacă ai avut dureri de genunchi sau alte probleme când ai mai făcut sport în trecut.

Un fiziolog sau kinetoterapeut te poate ajuta să rezolvi cauzele alergători la genunchi alergători la genunchi și să eviți alte daune ulterioare.

alergători la genunchi umflarea durerilor de umăr

Angajează-ți un antrenor Alergatul e o mișcare naturală, dar majoritatea oamenilor nu aleargă corect. De exemplu, alergatul cu salturi prea mari e o greșeală răspândită care stresează genunchii, a zis Plack.

artrita amorteala mainilor

Așa că, dacă vrei să alergi mai repede, nu trebuie să faci salturi mai mari. Fă-ți o programare cu un antrenor, alergători la genunchi sau kinetoterapeut care să-ți evalueze stilul de alergat.

alergători la genunchi

Unele strategii de protejare a genunchilor sunt foarte simple. E posibil să nu fie nevoie decât să identifici și să corectezi dezechilibrele musculare, a zis ea.

articulația facială doare simptomele tratament regulat al durerii articulare