Durere articulară și fitness, 10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi


Urmează următoarele sfaturi pentru a evita probleme și durerile articulare. Antrenamentul repetitiv cu greutăți mari nu a fost conceput pentru sănătatea articulațiilor.

durere articulară și fitness

Mai devreme sau mai târziu, îți vei da seama că ai dureri în umeri, genunchi, coate sau șolduri. Mulți dintre noi doar le ignorăm și trecem mai departe, antrenându-ne la fel de intens, asta până când durerea devine insuportabilă. În loc să înduri durerea sau să te bazezi pe calmante pentru a putea progresa, ar trebui să încerci dureri de desen ascuțite în articulația genunchiului rezolvi problema.

Poți începe prin a pune în aplicare următoarele 5 sfaturi utile ce îți vor reduce sau chiar elimina durerea din timpul antrenamentului.

Navigare în articole

Chiar dacă nu ai dureri acum, aceste sfaturi sunt bune de luat în considerare. Dacă le aplici de la o vârstă fragedă, nu vei avea probleme pe viitor, sau dacă vei avea ele vor fi mult mai mici. Dacă doare, nu îl fă.

durere articulară și fitness

Caută exerciții similare, alternative Un doctor fizioterapeut ți-ar spune că, dacă un exercițiu doare, nu îl fă. Dar asta nu înseamnă că trebuie să abandonezi acea mișcare cu totul.

De exemplu, persoanele cu probleme la umeri, nu se descurcă prea bine la împinsul din culcat cu haltera. Umerii sunt blocați într-o singură poziție, nepermițându-ți să eviți durerea.

artroza genunchiului în tratamentul tânăr ce unguente sunt utilizate pentru artrita articulației cotului

Un exercițiu compus precum împinsul din culcat poate agrava durerea pe care o simți deja în umăr. În schimb, încearcă un exercițiu de izolare precum fluturările cu gantere sau la scripete.

Artroza – ce este, tratament si simptome

Ele pot lucra bine pieptul, în timp ce îți permit să schimbi unghiul sub care lucrezi pentru a evita durerea. Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Dar sunt și alte opțiuni. Totul stă în experimentare. Trebuie să vezi ce mișcări poți face în timp ce eviți durerea.

durere articulară și fitness

Dacă simpla schimbare a poziției palmelor din timpul împinsului din culcat ajută, atunci fă-o! Dacă în loc de împins cu haltera vei face împins cu gantera, nu este nici o problemă. Încearcă un exercițiu și, dacă simți dureri, schimbă puțin unghiul sub care lucrezi.

  • Cu toate acestea, rezultatele pe care le veți obține în urma executării exercițiilor pentru picioare merită tot efortul.
  • 10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi - GymBeam Blog
  • Care tratează artroza cotului
  • Din inflamația articulațiilor piciorului

Dacă durerea persistă, mai schimbă unghiul sau treci la următorul durere articulară și fitness similar. Dacă nu ești un expert în exerciții, pe blog ai multe articole ce te pot ajuta.

durere articulară și fitness dureri de umăr când ridicați mâna

Recomandarea mea este să începi cu secțiune de exerciții în care explic câteva exerciții de bază. Controlează-ți mișcarea și evită balansul Orice exercițiu ce îți permite să trișezi durere articulară și fitness balansul îți va permite să folosești și o greutate mult mai mare decât ai folosi într-un exercițiu asemănător cu formă strictă.

Nimic nu agravează mai mult durerea decât adăugarea unei greutăți prea mari pe bară și utilizarea unei forme greșite. De fapt, majoritatea durerilor articulare și rupturilor de mușchi provin din greșeala aceasta. Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Dacă durere articulară și fitness bazezi pe șolduri când faci flexii cu haltera sau pe smucituri când faci ramatul, atunci sigur greutatea este prea mare.

Durerile la genunchi, cauze și tratamente

Știu că o greutate mare aduce creșteri atât în masă cât și în forță, dar dacă aceasta este prea mare vei pune mult stres pe articulații, ligamente și tendoane. Deci, taie din greutate și străduiește-te să ai formă bună și o mișcare controlată, eliminând balansul. Asigură-te că încălzirea este primul lucru pe care îl faci Cum este încălzirea pentru majoritatea oamenilor?

Produse recomandate

Exact la la ora de sport: plictisitoare. Este ca și când te-ar trimite mămica durere articulară și fitness te speli pe dinți înainte de culcare. Însă asta nu înseamnă că ea nu este benefică. De fapt, cu cât înaintezi în vârstă și în experiență, cu atât îți dai seama cât de importantă este ea.

Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului - Stai în Formă!

Dacă nu mă crezi, întreabă orice sportiv ce are mai mult de 5 ani de experiență. Majoritatea îți vor spune că ar fi trebuit să facă mai multă încălzire.

  • Stii deja multiplele beneficii pe care le aduce sportul sanatatii tale.
  • Ardeiul amelioreaza durerile articulare
  • Crema cu condroitina si glucozamina Pret
  • Ce se intampla cu articulatiile tale cand faci sport?

Însă ceea ce nu știai despre încălzire este că aceasta nu te ajută doar să ridici o greutate mai mare. Ea face mai fluidă mișcarea din timpul antrenamentului, pregătind mușchiul, articulațiile și ligamentele. În plus, încălzirea crește dilatarea vaselor de sânge, aducând mai mult sânge în mușchi și ajutând la pompare.

Fă o încălzire de minute înaintea fiecărui antrenament. Fă exerciții folosind greutăți foarte mici. Astfel vei activa fibrele musculare și vei pregăti conexiunea dintre minte și mușchi, oferindu-ți o contracție veritabilă.

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului?

Lasă tehnica de pre-obosire să îți reducă greutatea Ce este tehnica de pre-obosire? Să folosim un exemplu.

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului?

În mod normal ai începe un antrenament cu un exercițiu compus, cum ar fi deadlift-ul, ramatul, tracțiunile, împinsul din culcat sau genuflexiunile. Cu tehnica de pre-obosire vei face durere articulară și fitness diferit. Vei începe antrenamentul cu durere articulară și fitness exercițiu de izolare înainte celui compus, cum ari fi extensiile de picioare înaintea genuflexiunilor. De ce ai face asta?

Pentru că această tehnică pre-obosește mușchiul, permițându-ți să folosești o greutate mai mică ce va reduce posibilitatea folosirii balansului.

Sportul poate leza articulatiile. Cum le protejezi?

Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Această tehnică combinată cu încălzirea oferă articulațiilor și ligamentelor suficient timp pentru a fi bine încălzite înainte de a intra în exercițiile mai dificile. Dacă începi un exercițiu compus precum genuflexiunile cu mușchii puțin obosiți, nu va trebui să încarci bara atât de mult.

Totuși, vei obține răspunsul hipertrofic stimulul durere articulară și fitness creștere de care ai nevoie. Evită blocarea încheieturilor Gândirea convențională ne spune să ducem o mișcare până la sfârșit, adică până la blocarea încheieturilor. Dar când blochezi o încheietură — adesea în cazul împinsului din culcat sau a extensiilor pentru triceps — greutatea ajunge să fie susținută doar de ea.

cauzele artrozei brahiale

Când lucrezi cu greutăți mici, durere articulară și fitness reprezintă o problemă, dar de cum faci pasul către durere articulară și fitness mai provocatoare apar problemele. Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului În plus, blocarea încheieturilor reduce timpul sub tensiune pe care îl are mușchiul, făcându-ți antrenamentul mult mai ineficient. Pentru a evita durerile este cel mai bine să nu blochezi încheieturile.

Nu duce la capăt mișcarea, ci oprește-te înainte să extinzi complet brațul sau piciorul. Astfel vei menține toată greutatea pe mușchi, vei evita durerile și vei obține un stimul mai bun pentru creșterea masei musculare.

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului?

Acestea au fost cele 5 sfaturi ce îți vor reduce sau elimina durerea din timpul antrenamentului. Totuși, ține minte că cel mai bine este să consulți un specialist care îți va da indicații specifice problemei tale. Sper că ai găsit acest articol ajutător și că vei evita durerile viitoare.