Dureri articulare în timpul antrenamentelor de forță


  • Refacerea dupa febra musculara Iata cativa factori de care trebuie sa tii cont pentru tratarea febrei musculare si recuperarea in aceasta perioada: Poate fi considerata un bun indicator al unui antrenament durere severă la șold și coapsa drept, care va fi urmat de rezultate.
  • Accidentarile de la sala - Cauze si remedii • Perskindol Activ Gel
  • Proteza de șold an de durere
  • Meniscus leziune la genunchi

Vadim Oleinicov instructor de fitness, specialist în dureri articulare în timpul antrenamentelor de forță curativă, antrenor superior la "ZSport" Am relatat aici cum să-ţi distrugi inima la antrenamente.

Astăzi vei afla care sunt riscurile pentru articulaţii. Acest pericol este şi mai real.

Fitness Club News

Încercând să ridice o greutate având o tehnică greşită, novicii transformă antrenamentele într-o luptă cu greutăţile, scopul căreia este de a le ridica în ruptul capului. Traiectoria incorectă a mişcării este cauza principală a distrugerii articulaţiilor.

Soluţia: însuşeşte tehnica corectă. În mod ideal — cu instructorul.

  • Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului? – Body-Art Wellness Club
  • Inflamația gelurilor unguente ale umărului
  • Simptome de artroză a articulației genunchiului 3 grade
  • Asadar, dificultatea si volumul antrenamentelor ar trebui sa depinda de alimentatia, programul de somn si viata ta de zi cu zi.
  • 10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi - GymBeam Blog
  • Starea articulațiilor în osteochondroză

Efectuează exerciţiile în faţa oglinzii pentru a controla mişcările. Efectuarea frecventă în sală a aceluiaşi exerciţiu fără o recuperare corespunzătoare, de asemenea, duce la uzarea cartilajului articulaţiei. Are însemnătate şi suprafaţa în care lucrezi.

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului?

Ar trebui alternată. Soluţia: restabileşte-te cel puţin o zi după ce ai lucrat cu un anumit grup muscular. Alternează sarcinile în diferite suprafeţe — da, nu este atât de simplu, de aceea alcătuieşte un program. Fireşte dacă eşti în faza de pregătire pentru campionatul de bodybuilding sau dacă scopul tău e să arăţi la fel, atunci n-ai decât s-o faci. Însă articulaţiile ar putea să nu fie de aceeaşi părere.

Sportul face parte dintr-un stil de viata sanatos si suntem incurajati sa facem miscare inca din copilarie si pana tarziu in viata.

Dacă te antrenezi pur şi simplu pentru a fi într-o condiţie fizică bună, atunci sarcina trebuie să fie moderată. În cazul în care suferi de disfuncţii legate de spate, ar fi bine să renunţi parţial sau complet la asemenea exerciţii.

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului? View Larger Image Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului?

Chiar dacă o duci dureri articulare în timpul antrenamentelor de forță la acest capitol, reduce la minimum versiunile dinamice ale acestor exerciţii şi nu le efectua cu greutăţi mari — prea mare este povara asupra articulaţiilor în timpul executării lor. Soluţia: efectuează exerciţii cu sarcină axială în dinamică cel mult de două ori pe săptămână.

dureri articulare în timpul antrenamentelor de forță

Evită această greşeală. Articulaţia coxofemurală şi cea a genunchiului sunt puse la grea încercare în timpul alergărilor, iar aici se adaugă şi kilogramele în plus. Soluţia: foloseşte bicicleta eliptică 6Ignorarea centurilor şi bandajelor pentru genunchi, coate şi mâini Protejează-te în timpul efectuării exerciţiilor complexe care implică mai multe articulaţii — aşezări, tracţiune şi ridicarea greutăţilor.

Bandajele elastice sporesc presiunea în articulaţii, făcând mai controlată şi protejată mişcarea lor.

Accidentarile de la sala – Cauze si remedii

Soluţia: utilizează bandajele în timpul efortului maximal şi scoate-le imediat după îndeplinirea completă a exerciţiului. Tu şi organismul tău înţelegeţi diferit intensitatea sarcinilor fizice. Ceea ce ţie îţi aduce plăcere — alergările, săriturile, lucrul cu greutăţi — pentru articulaţii este o grea încercare.

cum să tratezi umflarea gleznei după o accidentare

Despre aceasta am scris detaliat aici. Soluţia: în scop profilactic ia un curs de condroprotectoare de două ori pe an.

Tableta de sănătate - Durerile de cap și spate

Dacă au apărut dureri, adresează-te medicului. Asta pentru că discurile cartilaginoase conţin o mare cantitate de apă. În caz de deshidratare ele se usucă, alunecă mai rău și se rod în contact cu țesutul adiacent preponderent de cel osos.

artroza articulației și a degetului mare

Soluţia: citeşte aici care este norma ta de consum a apei şi respect-o. Exact, anume articulaţiile, nu doar muşchii.

9 modalităţi de a-ţi distruge articulaţiile la antrenament - Om Activ

Încearcă să faci sfoara şi analizează-ţi senzaţiile. Vei înţelege că te împiedică s-o faci anume blocajele din articulaţii, dar nu muşchii duri, precum credeai.

dureri articulare în timpul antrenamentelor de forță tratamentul artrozei gonartrozei

Yoga, pilates, stretching — iată ce te va ajuta. Soluţia: practică acest gen de antrenamente cel puţin o dată pe săptămână. Dacă durerile se manifestă deja, consultă un medic. Mai ales dacă acestea persistă mai mult de o lună. Nu-ţi pune mari speranţe în creme şi suplimente nutritive — acestea sunt o soluţie temporară. Nu lăsa problema să se agraveze.